Hak Cipta Terpelihara | harubiruhidupku 2013 | aku bukan siapa-siapa

Wednesday, May 15, 2013

semangat lama diseru kembali

asSalamualaikum
hye korunkk!!

hohooohoi! kemain sibuk mengurus hidup sampai nak jejak blogwalking pon tak sempat daa =.='
almaklumlah sekarang ni minggu exam. kannnn? so, aku ni pon terkinja-kinja laa kejap merajinkan diri memulun sehabis nafsu kat buku-buku yang sangat berilmiah itu.
pffttt




digambarkan oleh diriku bahawa semester ini, study week memang sangat mengasyikkan (padahal otak berterabur ingat benda lain =..=')


yang sebetul lagi sesahihnya, tak sampai beberapa detik lagi nak ke saat aku ngadap buku, terus kena bisik lagi diseru ngan setan suh aku buat benda lain. dah tu aku ni pulak memang spesies yang cepat terpengaruh. memang teruk sangatlah kan? dan time-time kritikal macam ni mulalah buat perangai pemalas nauzubillah dia! ntah bila ntah nak insaf -_-


btw, kau tahu nyah?? jadual exam aku berderet kot? sengsara sungguh semester ni. siryesly. minggu ni satu paper je, hari isnin. yang minggu depannya tuh, aduh masyaAllah. sungguh mencabar kreadibiliti hati dan nurani aku. berderet dari hari isnin sampai khamis yang mana lusanya tu aku balik rumah dah. ni baru betul dyeurang tak bagi chan kat aku ngan dak-dak ni nak feel ala-ala 'hohoho balik kampung~~~' tahan hati sangat. tapi yang menjadi permasalahannya sekarang ialah aku masih tak sedar diri!! hoii!!! sedarlah weyh! sedar! merungut tak sudah. usahanya tak jugak!


aku dapat feel (eksyen jap ada sixsense) yang semester ni aku akan jatuh tergolek-golek machiam nangka busuk tak sebusuk loji kumbahan tuh. teruklah aku kali ni (nanges sampai ingus meleleh tak sempat lap.kah3 :p)



last sekali, aku harap korunkk doakan aku ye
(pretty eyes)

that's all
much love

13 comments:

shar90 said...

biase letew time nk exam la byk godaan... hee
lps jwb exam bru sedar dh tergoda kt bende lain... ehehhee
tp bdasarkan pic,,, nmpk rajin je tuh... hee
btw wish you success ^^

anak ayah said...

ngehehe.ni aksi di belakang tabir sebenarnya >_<

nienaramlans.blogspot.com said...

tringat zaman kat asrama dulu , prepare study beria , tp last2 borak ngan kawan2 ,

#btw , gud luck for the exam :D

adarain said...

salam, normal la tu., lagi teruk 2 paper 1 hari...semua orang pun macam tu..hahahaha..ALL THE BEST

Syaf said...

good luck! hehe

Syaf said...

good luck! hehe

reenapple said...

good luck. :D

Unknown said...

hahah..sila study..mohon study..goodluck yea.. :)

Mawardi yunus said...

hahah apapon gud luck la yer.. buat yg terbaik

a said...

huhu..gud luck!! chaiyok2!!

anak ayah said...

terima kasih korunkk!! =')

ill strive my best!

Sya_Merpati Putih 88 said...

good luck dik..
InsyaAllah semoga dipermudahkan menjawab exam nanti ye..
kalau awak rajin baca buku, jawab soalan yg lepas2 tue, buat revision, nota2 kecil..InsyaAllah awak boleh jawab exam dgn mudah...

masa study nie mmg payah, tapi awka akan rasa kemanisannya bila dah convo nnti dan bila dha dapat kerja..

so teruskan perjuangan dan usaha kamu...good lcuk!

Bunda_nora said...

assalam,

memang macam tulah kewajiban seorang pelajar...

untuk masa depan juga..

'Study Smart'