Hak Cipta Terpelihara | harubiruhidupku 2013 | aku bukan siapa-siapa

Friday, May 3, 2013

siapa hanis zalikha?

asSalamualaikum
hye korunkk!!

yihaaa! finally! dapat pun curi masa ngedate. haha! eh? choii!! banyaklah korunknya ngedate ngan pakwe. sorry lah eh. im single and fosholah im happy with it. (tiba-tiba ubah status diri minta kena baling ngan terompah) haip haip. sekarang ni aku bukannya nak buat entri cari jodoh. bukan. bukan. tugas jodoh menjodoh ni aku dah pasing kat ibu ngan ayah aku dah. buat kusut kepala lutut aku je bila balik-balik pokcik mokcik sepupu sepapat dok usya aku tanya pasal buah hati pengarang jantung. hoyeay! dah tu bila aku jawab tak nak lak dyeurang tu caye. hohoi. ingat aku artis ke haa? jawapan takde selindung-selindung k. 


for the second time, im not a drama queen. never and ever. failed to worth it. setakat drama main kat atas pentas sekolah tu mungkinlah kena, tapi tak selayaknya aku kena banding dengan si hanis zalikha gila gojes tu weyh. kah3!  


okok. chill. tolak tepi dulu kes berantai aku yang tak pernah nak khatam ni. kes apa? haha! kes jodoh ni lah. kemon. im 22 baru. dan dah tu kenapa kau kaitkan si hanis zalikha dalam cerita ni? yoow! ni ada yang tak baca betul-betul ni kan?? ke aku yang tak tulis ikut rangka cerita? huh! kacau eh. kacau. 


bhahaha. aku nak kobar yang sebenar-benarnya aku baru je layan cerita Gangster Celop tu. nak gelak je aku tenguk. kartun sungguh! kiranya ni lakonan hanis kedua lepas aku layan Memberku Hawa kat youtube cuti sem lepas. siryesly aku suka ngan watak trish. memang best laa nis! ngam sangat! btw, thumbs up kat hanis sebab sekarang ni populariti beliau makin naik mencanak. teruskan usahamu wahai si cantik manis hanis zalikha =) ni bukan rekaan ayat manis semata-mata nak minta naik trafik blog. bukan. ni ikhlas dari aku hingga jari ini semakin laju menaip cerita pasal hengkau cik hanis oii. haha.



cantik kann?? =')


untuk dipanjangkan lagi entri dan ditambah pula dengan tahap kerajinan aku hari ini, aku nak open cerita macam mana aku boleh kenal siapa empunya diri yang bernama hanis zalikha ni. hohoii! ni kali laa ayat engkau giler panjang berjela 
(penangan lecture dari kelas pengajian Bahasa Melayu tadilah =.=') 


sebelum aku menjerumuskan diri ke lembah blogging (eceeeewah! main jerumus-jerumus lagi kau kann? haha), aku ada baca pasal dak hanis kat paper. yelaa. budak sebaya aku masuk paper kot. dah tu terus aku amek kertas salin url blog dia. sungguh dulu aku tak reti guna tenet nie. apa lagi blog. rasa macam aku ni manusia zaman tireks kan?? kuno benor rasanya!


dan bila aku dah mula on blog, benda pertama aku buat aku letakkan blog beliau kat dalam list wajib singgah. but now dah lupus dah. sebab aku tukar url. habis semua hilang. tapi don't worry laa, aku sekarang ni pon tengah hupgrade balik bloglist aku =') 
sampai sekarang aku still akan drop sana. bersifat silent reader. tak rajin aku nak drop komen sebab aku suka je baca apa yang dia tulis tuh. tulus dari hati ku, teruskan berblogging hanis! sumber inspirasi aku kot kau ni. hehe. 


aku rasa cam apa je kan. kejap dia. kejap beliau. kejap kau. hahahaiii. gasaklah. yang penting aku faham apa yang aku tulis ni. bahasa melayu pon. diharapkan anak-anak semua faham sama-samalah yer. hehe. nenek nak beransur dulu. jari dah mula menggeletar daa ni. haha :p


that's all
much love

12 comments:

nurains said...

yeah hanis zalikha mmg cantik >.<

Sya said...

Ahahaha! tak tahu kenapa cara penulisan akak kelakar XD hihi, Hanis Zalikha mmg dah naik famous. Drama, filem?! ada pelakon masih tak dpt tawaran filem tau.

anak ayah said...

hehe.shes totally gojes +- talented lg.btw,terima kasih sudi singgah cni ^_^

gnesop said...

blogger yg popular kini jd retis pula
meletup lagi le lepas ni kan?
cantik anis pakai tudung :)

reenapple said...

aku suka dia. cantik, talented but merendah diri. =)

Asrul "iLham" Sany said...

Sy kenal neelofa je hahah

Lieza Nordin said...

:) tahniah utk dia.. smga terus bjya :D

Bunda_nora said...

tahniah utk anis..

Unknown said...

Hanis Zalikha, minat juga baca blog Kak Anis ^^ comel Kak Hanis bertudung :)

anak ayah said...

cantik, berhemah, talented. 1 package yg bg aku cukup complete :)

Aqim Razali said...

comel, berkenan pula kita.

anak ayah said...

hamboi hamboii.haha :D