Hak Cipta Terpelihara | harubiruhidupku 2013 | aku bukan siapa-siapa

Monday, May 6, 2013

sidrom anaemia tak menjadi

asSalamualaikum
hye korunkk!!

totally im exhausted -_- bertambah-tambah terasa bila dua tiga hari ni aku suka sangat terjaga dari tidur. penat weyh. penat! dengan mata kemerahan ntah tak tahu itu simbol org cukup tidur, terlebih tidur atau sebaliknya. aku dah rasa mata aku makin rabak dah ni o_0








menerusi pengalaman setahun dua jagung aku, aku akan tidur sepenuh hati bila aku penat. maksud sepenuh hati di sini adalah bila aku betul-betul penat. dang! aku tak kan pernah layan sesiapa pun yang datang ketuk pintu dari yang berhemah siap bagi salam segala sampailah yang menggegar pintu sampai nak tercabut sekalipun. masa tu tidur adalah aku punya priority! titik.


 jadi. untuk itu aku pun mengeksperimentasikan diri menyelongkar, membongkar, menyusun, menyeret, me...err..segala apa yang me- lah agar diri aku penat hujung minggu lepas. fuh! tak sangka sungguh aku ni rajin beno (sambil tangan usap-usap dagu macam mintak kena sesah dengan penyapu lidi)


dan ekperimen tu gagal bila aku punya tidur punya malam masih lagi tak senyeyak dahulu. tolonglah aku!!


that's all
much love

8 comments:

Lieza Nordin said...

hek3.. cuba baca al quran sblm tido :D zikir2 ke :)

dyba gula-gula said...

comelnyer bilik anak ayah...

Aqim Razali said...

kemasnya bilik anak ayah.

Tolong kemaskan bilik aku boleh.

fadh leyanie said...

inilah contoh terbaik buat calon mnantu..keh3

anak ayah said...

insyaALLAH aisya =')

azie said...

comelnya blk die

anak ayah said...

maseh azie >_<

Unknown said...

kemasnya bilik.suka2.sama la kalau tidur mmg tidur mati ..ketuk mcm mana..geletek mcm mana..tetap tidur.. zzzzzzzzz